Mostanában szinte nincsen olyan nap, amikor  bele ne botlanék olyan hirdetésbe ami lehet, hogy nem is az, aminek valójában látszik.

Az alapeset mindig az, hogy egy meglévő betegség problémát boncolgatva, annak egyes okaira  rávilágító leírást találunk.Majd jön a megszokott termék link, a termékkel, amely természetesen megoldás lehet a problémánkra. Ez nem szokatlan. Minden marketing oldal nagyjából így épül fel. Még az sem ritka, ha valamilyen hasznos tanulmányt, vagy plusz információkat szeretnének átadni nekünk egy kis ablakocska által, amikor úgy döntünk, hogy elhagyjuk az oldalt. Még olyan is előfordul, hogy kisebb termékmintát kaphatunk ajándékba, cserébe, hogy megadjuk az adatainkat. De korábban olyan nem nagyon fordult elő, – pontosabban igen, de azt teljesen máshogy hívják – hogy az adatainkért egész kúrányi gyógyszeradagot kapjunk ajándékba.

A laikus  olvasó boldog, hogy hurrá ,végre megoldódik problémája, vége a kínszenvedéseknek,ráadásul ingyenesen ! Ügyet sem vet arra, ami egyértelműen le van írva :” Tesztelje most ” .Ügyes szövegíró. Hisz a teszt szót már mindenki jól ismeri.Mindenki töltött már ki ilyen -olyan teszteket. ha ma vajon finom vacsorával várod a párodat, hogy fog reagálni, idén kedvez-e neked a szerencse… és még sorolhatnám.A tesztek életünkben olyan gyakoriak , hogy ügyet sem vetünk rájuk.Mintha azt sugallná maga a szó, hogy nézd meg, de hát tudod, nincs mitől félned, hisz vagy bejön, vagy nem ez csak egy lehetőség.Igen, de nem mindegy mikor és mire használjuk a teszteket. Ha pusztán a termék eladása lenne a cél, akkor hagyná az oldal, hogy magunk döntsünk a termék vásárlásáról. Mivel azonban mindenki kilép előbb-utóbb az oldalról, evidens, hogy mindenki találkozik a fantasztikus ajándék gyógyszercsomaggal. Látszólag a hülyének is megéri. Ez gyógyszerteszt .Nem gyanús az egy kicsit, vajon kik és miért akarják ennyire ránk tukmálni a gyógyszereket ?

Csak arra kérek mindenkit, körültekintően járjon utána, mi is az a gyógyszer, amit szedni készül, mielőtt megörülne az ingyenes ajándéknak.